Thursday, April 28, 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

banyak cakap tol si Lady D at 4:31 PM
Reactions: 

Ini adalah 1 segmen dari Ben Ashaari...segmen yang santai and korang xyah nak pening2 kepale..nak join sekaki?? klik je SINI





Kenapa aku seorang blogger??

Sebab aku tak boleh jadi Perdana Menteri  yang senang je nak bagi pandangan tentang isu semasa, tentang dunia & tentang apa sahaja.

Aku juga  bukan lecturer yang boleh sampaikan ilmu kat anak2-anak murid die,kat sini kan anytime.

Aku juga bukan artis or selebriti yang semua orang nak ambil tau hal aku tapi dengan jadi blogger tak kisahla kita siapa ade jugak insan yg sudi nk dengar cerita kita.

So kesimpulannya kat sini..kenapa aku seorang blogger??

Sebab aku boleh jadi diri sendiri..tu yang penting.

90 patah perkataan
www.tips-fb.com

0 Orang Menyampuk cakap Lady D:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

::LADY D punye Blog:: Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Celebrity Gossip